Thursday, November 13, 2008

Atas Nama Cinta....

salam,
actually this morning, otw ke opis sesambil drive and dgr Hot FM; lebih hangat dpd biasa, 2 lagu neh berkumandang... Atas Nama Cinta by Rossa and Wanita by Ct Nurhaliza.. actually byk lagik lagu lain tp 2 lagu neh tetiba menyentuh atau lebih tepat mengusik perasaan ako yg terjiweng skit pepagi neh... maybe dipengaruhi oleh cuaca pagi neh yg ako rase amat best skali atau pun minggu neh ako mmg ada mood jiweng + emo skit (factor umur yg akan meningkat esok kot... wakaka)...

hmm.. so ako paste kan lyrics 2 lagu neh kat sini... sbb sampai la ni ako dok terfeeling lagik.. bile dgr lagu nih pagi nih macam²perasaan ada.. macam² kenangan dok terimbau... hmm... yela.. mungkin jauh di sudut hati ako masih lagiiiii............ terasa muderrr...wakakaka



Rossa - Atas Nama Cinta

Aku wanita yang punya cinta di hati
Dan dirimu dan dirinya dalam hidupku
Mengapa terlambat cintamu telah termiliki
Sedang diriku dengan dia tak begitu cinta

Mengapa yang lain bisa
Mendua dengan mudahnya
Namun kita terbelenggu
Dalam ikatan tanpa cinta

Reff:
Atas nama cinta
Hati ini tak mungkin terbagi
Sampai nanti bila aku mati
Cinta ini hanya untuk engkau
Atas nama cinta
Kurelakan jalanku merana
Asal engkau akhirnya denganku
Kubersumpah atas nama cinta

Mengapa yang lain bisa
Mendua dengan mudahnya
Namun kita terbelenggu
Dalam ikatan tanpa cinta

Siti Nurhaliza - Wanita

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

aaa… Ku wanita
aaa… Ku wanita….
Yang hanya perlu kau fahami

Oh apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Wanita… woohoo..
Ku Wanita… ooo…
Wanita…




Note: To Niza: ko la org first yg wish akak w/pun terawal sehari... sampai akak pun terconfused pagi td... igtkan hubbie lupa nak wish.. dah kecik ati dah skali tgk date baru 13hb.. wakaka.. nasib tak majuk lagik..kalo tak harusss akak menanggung malu... kih.kih..kih..

1 comment:

Anonymous said...

Jiwang karat ni sih ... :D

KM