Friday, July 11, 2008

Alhamdulillah!!!!

salam,

alhamdulillah...syukur ya Allah... betul la org kate, setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya... setiap kesedihan pasti ada kegembiraan... setiap dugaan yg dtg pasti akan manis jua akhirnya... apa yg pasti ako sangat2 gembira and bersyukur... akhirnya doa ako dimakbulkan... alhamdulillah... berkat kesabaran ako and keluarga... maybe pada org lain perkara neh bukan satu perkara yg besar tapi pada ako amat besar ertinya...

apa perkara tu, biarlah menjadi rahsia dulu tp ada kena mengena dgn career ako... alhamdulillah.. bila segalanya selesai akan ako tuliskan di sini.... mmg rezeki anak-anak itu tetap ada... oleh itu kengkawan, jgn la takut utk ada anak lebih dr seorg kerana setiap anak itu adalah rezeki dpd Allah SWT...

ako sanggaaaaaaatttttttt heppppppppyyyyyyy !!!!!

2 comments:

Anonymous said...

aku tau... yea.. yea..
pasni bole ler kita dating kat pavilion sesama
ko belanja aku, aku dibelanja ko, ko belanja aku balik, aku dibelanja ko balik
huhu...

Unknown said...

amboi panjangnya rantaian blanje tuh..wakakaka...