mmm... well.. weekend lepas ako tak sempat nak bermalas-malasan kat rumah.. sabtu pepagi lagi ako dah ke bank.. ada urusan lama yg blom selesai.. balik dr bank ako dpt sms dr mr. X, katenya adiknya masuk spital.. suspect denggi.. mm.. dia pun kelam kabut nak balik kg.. dia ajak ako skali... maka ako pun pergi ler... yelah, sambil2 tgk adik dia, leh kenal2 ngan family dia.. kih.. 2 in 1 le nih... lepas zohor bertolak ke rumah dia kat rembau then balik sini around 9pm.. sempat la ako pi pasar malam kat tampin.. wakaka...
ahad.. ako pergi memenuhi tuntutan yg wajib bg ako setiap ujung bulan.. apalagi kalau tak shopping brg2 umah.... mula2 pi carrefour pastu pi jusco plaks.. carik hadiah member ako yg nak kawin 12/3 ni... lotih lak aii.. hajat dihati nak melelapkan mata brg sejam dua.. maklumla.. petang ahad tu hujan.. pergh..kalo tido mmg best ler.. tp akak ako kena jemput parent ako kat kg.. so ako kena jaga anak dia plaks.. maka tercancel la plan ako.. kih...
hari ni.. rasa malas + ngantuk nak pi opis.. biasala, monday blues.. kih... tp ako rasa ako hari2 monday blues.. wakaka... mm.. hari ni dpt email yg technical team leader yg baru akan masuk esok.. entah.. kadang2 ako pelik... byk2 position dlm department ako ni nak wat apa.. since job scope takla besar.. kih.. lantakla.........
Monday, February 28, 2005
Friday, February 25, 2005
Hmmmm....
aduhai.. lama rasenye tak memblog.. kih... bz maaa... dr last week sampai la semlm... hari ni kureng skit.. hmm... takde yg menarik utk diceritakan.. just makin lama ako terasa makin bosan plaks kat opis ako niha... entah ler...
hari isnin aritu ako and geng comittee family day opis ako pi survey tmpt kat Janda Baik.. cantik la jugak that place.. ako jadik comittee member tp sayangnya ako tak dpt nak join.. coz on that day ako kena pi Kedah.. best friend ako kawin.. takpela... tolong la mana2 yg patut even ako tak bleh join event tu nanti...
hmm... tak sabar nak berhujung minggu.. nak relax and lepaks dirumah... and hati ako meronta-ronta nak pi sopping.. ngabih kan duit yg tak byk tuh.. wakaka... semlm pi survey clothes.. aduss.. geram siot... takpe akan kulunaskan dendam berahi ku bila upah kerja ku masuk nanti..wakaka...
hari isnin aritu ako and geng comittee family day opis ako pi survey tmpt kat Janda Baik.. cantik la jugak that place.. ako jadik comittee member tp sayangnya ako tak dpt nak join.. coz on that day ako kena pi Kedah.. best friend ako kawin.. takpela... tolong la mana2 yg patut even ako tak bleh join event tu nanti...
hmm... tak sabar nak berhujung minggu.. nak relax and lepaks dirumah... and hati ako meronta-ronta nak pi sopping.. ngabih kan duit yg tak byk tuh.. wakaka... semlm pi survey clothes.. aduss.. geram siot... takpe akan kulunaskan dendam berahi ku bila upah kerja ku masuk nanti..wakaka...
Tuesday, February 15, 2005
I Will Survive Lyrics
by Gloria Gaynor
First I was afraid
I was petrified
Kept thinking I could never live
without you by my side
But I spent so many nights
thinking how you did me wrong
I grew strongI learned how to carry on
and so you're back
from outer space
I just walked in to find you here
with that sad look upon your face
I should have changed my stupid lock
I should have made you leave your key
If I had known for just one second
you'd be back to bother me
Go on now go walk out the door
just turn around now'cause you're not welcome anymore
weren't you the one who tried to hurt me with goodbye
you think I'd crumble
you think I'd lay down and die
Oh no, not I
I will survive
as long as i know how to love
I know I will stay alive
I've got all my life to live
I've got all my love to give
and I'll survive
I will survive
It took all the strength I had
not to fall apartkept trying hard to mend
the pieces of my broken heart
and I spent oh so many nights
just feeling sorry for myself
I used to cry
Now I hold my head up high
and you see me
somebody new
I'm not that chained up little person
still in love with you
and so you felt like dropping in
and just expect me to be free
now I'm saving all my loving
for someone who's loving me
Credit : Lyrics from http://www.lyricsdomain.com
Note: Lagu ni ako suka sgt... kih...
First I was afraid
I was petrified
Kept thinking I could never live
without you by my side
But I spent so many nights
thinking how you did me wrong
I grew strongI learned how to carry on
and so you're back
from outer space
I just walked in to find you here
with that sad look upon your face
I should have changed my stupid lock
I should have made you leave your key
If I had known for just one second
you'd be back to bother me
Go on now go walk out the door
just turn around now'cause you're not welcome anymore
weren't you the one who tried to hurt me with goodbye
you think I'd crumble
you think I'd lay down and die
Oh no, not I
I will survive
as long as i know how to love
I know I will stay alive
I've got all my life to live
I've got all my love to give
and I'll survive
I will survive
It took all the strength I had
not to fall apartkept trying hard to mend
the pieces of my broken heart
and I spent oh so many nights
just feeling sorry for myself
I used to cry
Now I hold my head up high
and you see me
somebody new
I'm not that chained up little person
still in love with you
and so you felt like dropping in
and just expect me to be free
now I'm saving all my loving
for someone who's loving me
Credit : Lyrics from http://www.lyricsdomain.com
Note: Lagu ni ako suka sgt... kih...
Subscribe to:
Posts (Atom)